.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به فاطمه کروبی

سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به اينكه علت عدم موفقيت تمام رايزني‌هاي پس از انتخابات در واقع عدم پذيرش قانون توسط نامزدهاي معترض بود، گفت: در جلسه 26 خرداد زمان خروج از جلسه همسر آقاي كروبي مطالبي را به رهبري گفتند كه ايشان جواب قاطعي دادند.
فارس: در خصوص جلسه 26 كه با رهبر انقلاب داشتيد آيا مسئله جديدي هست كه بخواهيد بازگو كنيد؟

كدخدايي: از آنجايي كه بسياري از افراد در اين جلسه حضور داشتن اكثر موارد آن قبلا گفته شده است. نماينده آقاي موسوي يعني آقاي آخوندي كسي بود كه در روز 22 خرداد در شوراي نگهبان به عنوان نماينده ايشان حضور داشت و تمام مسائل را از نزديك ملاحظه مي‌كرد. طبيعي بود كه وي نمي‌تواند مسئله تقلب در انتخابات را مطرح كند چرا كه واقعيت‌ها را مي‌ديد اما ادعايي وجود داشت كه مثلا مي‌گفتند يكي از نامزدها در مناظره‌ها برخي مطالب را مطرح كردند و بر اين اساس بايد از اين كانديدا سلب صلاحيت شود.

آقاي دانش جعفري نيز در جلسه مذكورمطالبي بيان كرد و رهبر انقلاب با خوشرويي به آنها پاسخ دادند و اعلام كردند كه من هيچ گاه از شخص خاصي حمايت نكردم اما از اصول قابل قبول كه قبل از انقلاب تا كنون داشته ام دفاع مي‌كنم و كساني كه در اين چارچوب باشند، را مورد حمايت قرار مي‌دهم.
اما آقاي دانش‌جعفري سخنراني رهبري را در كردستان ملاك قرار داد و اعلام كردند كه چنين وضعيتي است و رهبري هم در پاسخ گفتند كه آقاي موسوي بعد از اين سخنراني پيش من آمد و گفت كه دوستان مي‌گويند مصداق فرمايشات رهبري من هستم و آقاي كروبي هم همين حرف را زد. بعد از اتمام اين جلسه و زماني كه افراد قصد داشتند آنجا را ترك كنند و زماني كه همه سرپا ايستاده بوديم تا از محل جلسه خارج شويم خانم آقاي كروبي گفتند كه اگر شما اجازه دهيد دانشجوياني كه بازداشت شده‌اند آزاد شوند و ايشان در جواب گفتند كه من از شما تعجب مي‌كنم كه چنين حرفي را مي‌زنيد اگر كسي مقصر و متخلف است بايد با او برخورد شود و اگر كسي مقصر نبوده است طبعا آزاد خواهد شد. و اينكه از ما مي‌خواهيد چون يك شخص دانشجو است پس از تخلفش صرف‌نظر كنيم، جاي تعجب دارد. قاطعيت رهبرمعظم انقلاب در اجراي قانون در اينجا براي همه قابل توجه بود و بعد از آن جلسه هم ديديم كه اين قاطعيت همچنان حفظ شد و طبيعي هم است كه بر اين اساس بايد گفت شرايطي كه در اصل 5 در رابطه با رهبري نظام داريم واقعا در شخص رهبر بزرگوار انقلاب مخصوصا در جريان دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مشاهده كرديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.